Tuesday, February 25, 2020

احتمال تغییر سرنوشت با کوچکترین اشتباه در شب خواستگاری https://ift.tt/eA8V8J


نویسنده: سارا فلاحی 

شباهت داشتن دو خانواده از نظر اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی که مسئله مهمی میباشد. اگر تفاوت فاحشی بین دو خانواده وجود داشته باشد، بهتر است با هم ازدواج نکنند.

احتمال تغییر سرنوشت با کوچکترین اشتباه در شب خواستگاری

گاهی اشتباه‌ های ناخواسته در شب خواستگاری می‌تواند سرنوشت را تغییر میدهد. توصیه‌های من و همکاران در راستای پرسشهایی است که باید پرسیده بشوند و رفتارهاییست که باید انجام داد.

شباهت داشتن دو خانواده از نظر اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی که مسئله مهمی میباشد. اگر تفاوت فاحشی بین دو خانواده وجود داشته باشد، بهتر است با هم ازدواج نکنند.

یکی از راه‌ هایی که در تشخیص شباهت فرهنگی دو خانواده به شما کمک می‌کند این است که به نوع رابطه افراد خانواده طرف مقابل با یکدیگر و نوع عکس العمل و حل مسائل مختلف دقت کنید.

توصیه می‌شود دختر و پسر از نظر ظاهری تا حدودی در یک سطح باشند؛ البته مهم این است که دو طرف همدیگر را بپسندند و نظر دیگران در این میان مطرح نیست.
درصورتیکه حرف اطرافیان و مردم روی شما اثر نگذارد.

بعضی تفاوتها از عرف خارج است مثال بلندبودن دختر از پسر یا بزرگتر بودن دختر از نظر سنی.

در شش ماه تا حداکثر یک سال نخست ازدواج افزایش فعالیت هورمون‌های جنسی باعث جذابیت طرف مقابل می‌شود ولی با گذشت زمان فعالیت این هورمون‌ ها کاهش می‌یابد و زن و شوهر باید در زمینه‌ های دیگر برای هم جذابیت داشته باشند. در این شرایط جاذبه ظاهری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. پس شتابزده واحساسی تصمیم نگیرید.

 

نوشته خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

منبع : سبک زندگی آسمونی



منبع : آسمونی

نوشته احتمال تغییر سرنوشت با کوچکترین اشتباه در شب خواستگاری اولین بار در رازمگ. پدیدار شد.



from رازمگ https://ift.tt/381BFkp
via IFTTT

No comments:

Post a Comment