Wednesday, February 26, 2020

گزارشی از یازدهمین نمایشگاه پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی به مناسبت سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر https://ift.tt/eA8V8J


نویسنده: مرجان دلپسند 

گزارشی از یازدهمین نمایشگاه پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی به مناسبت سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر-The 38th Fajr International Theater Festival

نقد از مرجان دلپسند
اختصاصی آسمونی

یازدهمین نمایشگاه پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی در خانه هنرمندان به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، پارک هنرمندان، خانه هنرمندان در گالری تابستان از مورخ ۴ بهمن سال جاری تا روز پانزدهم همين ماه در حال برگزاری است .

از پوستر این جشنواره نیز با عنوان “لحظه قطعی”در مورخ ۴ بهمن ماه سال جاری با حضور شهرام کرمی (مدیر کل هنرهای نمایشی)، مجیدرجبی معمار (مدیر خانه هنرمندان ایران) و نادر برهانی مرند(دبیر سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر) رونمایی شد.

آدرس سایت این جشنواره www.fitf.theater.ir می باشد. این مسابقه و نمایشگاه در دو بخش پوستر اجراها و رویدادهای نمایشی شامل پوستر (اجراها ، جشنواره ها، سمینارها، نکوداشت ها و …)می باشد. در این نمایشگاه( ۵۹ )عکس از( ۴۹ )عکاس ، (۶۰) پوستر از (۳۵) طراح به نمایش در آمده است.

هیات داوران این نمایشگاه نیز به شرح ذیل است :

ابراهیم حسینی (مدیر مسابقه و نمایشگاه پوستر)، ابراهیم حقیقی (بخش پوسترهای رویدادها و اجراهای نمایشی)، قباد شیوا، مازیار تهرانی و بهراد جوانبخت (بخش سایر اقلام تبلیغاتی)

یکی از نکات مثبت این نمایشگاه استفاده از فضای مجازی جهت تبلیغ اقلام تبلیغاتی مانند وله ، تیزر و تراکت و … می باشد.

از نکات ضعف این جشنواره نیز می توان به کمبود فضای مناسب جهت نصب تراکت و … در قالب مسابقه و جشنواره اشاره نمود.

” ابراهیم حسینی” مدیر مسابقه و نمایشگاه پوستر و اقلام تبلیغاتی این جشنواره از نمایش آثار منتخب در نمایشگاه همزمان با ایام جشنواره و چاپ آنها در کتابی مستقل خبر داد.

در پایان نیز از مخاطبان و علاقمندان با حوزه تئاتر می خواهم که از این نمایشگاه جذاب و دیدنی بازدید كنند.

منبع : فیلم و سینما آسمونی



منبع : آسمونی

نوشته گزارشی از یازدهمین نمایشگاه پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی به مناسبت سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اولین بار در رازمگ. پدیدار شد.



from رازمگ https://ift.tt/2T0ob4e
via IFTTT

No comments:

Post a Comment